Elektron Ticarət (E-ticarət) Proqramı

Güvənə biləcəyiniz tək ünvan Falcon X şirkətidir. E-ticarət (Elektron Ticarət) dünyasına bizimlə keçid edin və etibarlı E-ticarət sisteminə sahib olun!

  • Qabaqcıl e-ticarət Proqramı
  • Mobil (Responsive) Dizayn
  • Pulsuz və Limitsiz Təlim

Məmnun Müştərilərimiz!

Uğurlu və davamlı E-ticarət mağazasına sahib olmaq üçün siz də Falcon X ailəsinə qoşulun, bizə etibar edən 1000+ müştərimizdən biri olun!

 

Xüsusi e-ticarət proqramı

Bütün E-ticarət /  E-Commerce və E-Export paketlərində pulsuz istifadə edə biləcəyiniz əla mobil uyğun dizaynlar

Bütün Dizaynlar Üçün Klikləyin

Sahibkarlar üçün ( E-ticarət) Elektron Ticarət Proqramı

E-ticarət (Elektron Ticarət) saytınızı təkmilləşdirmək və satışlarınızı artırmaq üçün sizə lazım olan bütün vasitələr

Yüksək Həcmli Biznes üçün E-ticarət Proqramı

Böyük bir məhsul bazanız varsa, bütün məhsullarınızı asanlıqla və Falcon X

Asan e-ticarət proqramı

Asan e-ticarət proqramı

Güclü e-ticarət xüsusiyyətləri, sizə lazım olan bütün xüsusiyyətlər buradadır.

  • Bütün Ödəniş İnteqrasiyaları
  • Qabaqcıl Seo İdarəetmə
  • Özelleştirilebilir Proqram təminatı
  • Limitsiz Dəstək

Tam İnteqrasiya edilmiş (E-ticarət) Elektron Ticarət Proqramı

Qabaqcıl İnteqrasiya ilə digər saytlar və bazarlarla inteqrasiya olun. Webservice ilə öz proqram təminatınızla inteqrasiya edin!

  • n11
  • trendyol
  • markamall
  • 1c
  • paymes
  • payriff
Falconx
100% SEO Uyğun E-ticarət Saytı (Elektron Ticarət) 24 saat ərzində satışlarınıza başlaya bilərsiniz.
// Digər xidmətlərimiz; SEO xidməti, Korporativ Vebsayt, SMM-in idarə edilməsi, Qrafik dizayn və s. kimi bütün xidmətlərimizdən yararlana bilərsiniz.

Tez-tez soruşulan suallar

E-ticarət nədir? Elektron ticarətə (E-Ticarət) necə başlaya bilərəm?

Bu gün texnologiyanın inkişafı, rəqabətin artması və insanların alıcılıq qabiliyyətinin artması səbəbindən insanların/istehlakçıların daha çox məhsul növünə çatması üçün edilən qabaqcıl və onlayn ticarət modeli E-Ticarət (Elektron Ticarət) adlanır. Təbii ki, E-ticarət (Elektron Ticarət) sistemi fiziki mağazalarda satışın təşviqi üçün məhsulların nümayişi və bu məhsullara endirim və kampaniya kimi məhsulları daha sərfəli qiymətlərlə istehlakçıya təqdim etmək üçün istifadə olunur. Satıcılar və İstehlakçılar tərəfindən ən çox seçilən və son illərdə e-ticarətdən daha çox alış/satışda məşhur olan qabaqcıl sistemdir.

SEO nədir?

Axtarış Motorunun Optimallaşdırılması mənasını verən SEO reklam etmədən Google-da üst mövqelərə çıxma funksiyasını daşıyır.  Alış-veriş ( e-ticarət ) saytınız varsa, Google və digər axtarış sistemlərində üst mövqelərdə olmaqla həm ziyarətçi sayını, həm də satışlarınızı artırmaq üçün tələb olunan işdir.

Saytınızı Google kimi bütün axtarış sistemlərində ən yaxşı sıralama ilə ilk 5-də görmək üçün təqdim etdiyimiz seo xidməti ilə saytınızdakı satışlarınızı və ziyarətçilərinizi artırmağınıza kömək edirik.

Hansı rəqəmsal marketinq vasitələrindən (taktikalarından) istifadə etməliyəm?

SEO: Axtarış Motoru Nəticələri Səhifələrində daha yüksək yer tutmaq və ya veb saytınıza daha çox istifadəçi cəlb etmək istəyirsinizsə, SEO ilə başlamalısınız. Məzmun marketinqi: Əgər auditoriya yaratmaq istəyirsinizsə, həmin auditoriyanı bir araya gətirəcək dəyərli məlumatları paylaşmalısınız. Bunun ən yaxşı yolu məzmun marketinqidir. Məzmun marketinqi və SEO xidməti eyni vaxtda aparılmalıdır. Sosial Media Strategiyası: Sosial media izləyicilərinizə biznesinizə pərdəarxası baxmağa, dəyərli məzmun paylaşmağa və əlaqələr qurmağa imkan verir. Əgər auditoriyanız sosial mediadadırsa, onlarla artıq vaxt keçirdikləri yerdə görüşmək üçün hazırlanmış bir strategiyanız olmalıdır.

 

Rəqəmsal marketinq xidmətinin üstünlükləri nələrdir?

Rəqəmsal marketinq xidmətinin çoxlu üstünlükləri var! Rəqəmsal marketinqin əsas məqsədi veb saytınıza məqsədli trafik çəkmək və diqqət etdiyiniz nəticələrə nail olmaqdır. Rəqəmsal marketinq taktikasının tam xidmət qarışığı ilə siz müştəriləri onlayn axtarışlarında istiqamətləndirə və biznesiniz üçün daha çox dönüşüm əldə edə bilərsiniz. Effektiv rəqəmsal marketinq strategiyasında siz həm də hədəf auditoriyanıza uyğun gələn lazımlı mesajları çatdıraraq və onların yaddaşlarında qalaraq ənənəvi marketinqinizi gücləndirirsiniz. Rəqəmsal marketinq çevikdir. Yol kənarında asdığınız pankartda dəyişiklik etmək çətindir, ənənəvi rəqəmsal olanlardan fərqli olaraq, bir kampaniya ərzində asanlıqla istədiyiniz qədər dəyişiklik edə bilərsiniz. Rəqəmsal marketinq kampaniyalarını izləmək və nəticələrini dərhal görmək daha asandır.

Nəticələri necə ölçəcək və təhlil edəcəksiniz?

Rəqəmsal marketinq planınızda nəyin işlədiyini və nəyin yaramadığını bilməyincə uğurlu marketinq kampaniyası apara bilməzsiniz. Saytınızda alış-veriş edərkən istifadəçilər hansı anda saytınızı tərk edirlər? Müştərilər sizi harada tapır? Ən yüksək satış potensialına malik müştəri hansı kanaldan gəlir? Bu məlumatlar rəqəmsal marketinq analitikası hesabatınızda mövcud olmalıdır və saytınızı və ya səhifələrinizi ziyarətçilər üçün ən cəlbedici etmək üçün sizə rəhbərlik etməlidir.

 

Rəqəmsal marketinq texnikalarına necə və haradan başlayırsınız?

Seçmək üçün çox sayda rəqəmsal platforma ilə bir şirkət üçün hansı platformalardan istifadə edəcəyini və haradan başlayacağını müəyyən etmək çətin ola bilər. Əvvəlki başlıqlarda sosial media platforması seçimində hədəf auditoriyanın müəyyən edilməsinin vacibliyindən bəhs etmişdik. Təbii ki, bu, digər rəqəmsal marketinq alətlərinə də aiddir. Bu səbəbdən, marka şüurunu artırmaq üçün istifadə edəcəyiniz bütün rəqəmsal marketinq strategiyalarının siyahısını tərtib etməlisiniz. Məsələn, aşağıdakı variantlardan biri və ya bir neçəsi; E-poçt marketinqi Influencers ilə əməkdaşlıq Elektron ticarət (E-ticarət) platformalarına qoşulmaq AdWords ilə Google-da reklam Instagram-da reklam.

 

Şirkətinizi fərqli edən nədir? Sizin digər brendlərdə olmayan xüsusiyyətiniz nədir?

Brendinizi bazara çıxarmaq üçün rəqiblərinizdən fərqlənməlisiniz. Siz şirkətinizin və ya markanızın başqalarında olmayan fərqləndirici xüsusiyyətini tapmalısınız. Brendinizin Unikal Satış Təklifi sizi bazardakı rəqabətdən fərqləndirməlidir. Öz unikal satış təklifinizi və ya təklifinizi axtararkən aşağıdakı sualları verməyi düşünə bilərsiniz: Müştərilərinizi rəqiblərinizi deyil, sizi seçməyə vadar edən nədir? Başqaları üzərində hansı rəqabət üstünlüyünə sahibsiniz? Qiymət, keyfiyyət, tədarük və ya başqa bir şeydir? Müştərilərinizin başqa yerdə əldə edə bilməyəcəyi nədir? Brendinizin özünü ifadə tərzi digərlərindən nə ilə fərqlənə bilər? Bu əsas fərqləndirici məqamı tapdıqdan sonra, bu unikal nöqtə ətrafında bütün rəqəmsal marketinq yanaşmanızı inkişaf etdirə bilərsiniz.

 

Rəqibləriniz nə edir?

Hər bir marka rəqiblərinin nə etdiyini bilməli və onlara qarşı üstünlükləri və mənfi cəhətlərini bilməlidir. Rəqabət təhlili məlumatlarının əlinizdə olması marketinq strategiyanıza nə daxil etməli olduğunuzu daha yaxşı anlamağa kömək edə bilər. SWOT təhlili şirkətinizin güclü və zəif tərəflərini, rəqiblərinizlə müqayisədə imkan və təhdidlərini müəyyən etməkdə çox faydalı ola bilər. Bu təhlil də daxil olmaqla, rəqəmsal marketinq mütəxəssisi ilə işləyərək hədəf auditoriya və rəqib araşdırması kimi təhlillər edə bilərsiniz.

Hansı sosial media platformalarından istifadə etməlisiniz?

Rəqəmsal marketinq dünyasına girməyə gəldikdə, bir çox təşkilat daha çox potensial müştərini daha tez tapmaq ümidi ilə bütün sosial media platformalarında iştirak etməyə çalışır. Bununla belə, bu adətən brendlər üçün olduqca yorucu olur və hər platformada eyni nəticələri vermir. Əgər Facebook-un brendiniz üçün ən populyar platformalardan biri olduğunu düşünürsünüzsə, siz ödənişli Facebook reklamlarını və üzvi Facebook məzmun istehsalını rəqəmsal marketinq strategiyanıza birləşdirə bilərsiniz. Digər tərəfdən, Facebook son dərəcə populyar olsa da, əgər statistika potensial müştərilərinizin əksəriyyətinin Instagram-a üstünlük verdiyini göstərirsə, o zaman vaxtınızın və pulunuzun çox hissəsini Facebook-a yönəltmək istədiyiniz nəticəni verməyəcək. Bu zaman orqanik üsullarla məzmun istehsal edərək izləyicilərin artırılması və İnstaqramda reklam edilməsi variantları müzakirə oluna bilər.

 

Hədəf auditoriyanızın kim olduğuna qərar vermisiniz?

Rəqəmsal marketinq planınızın məzmunu çatmaq istədiyiniz müştərinin demoqrafik göstəricilərinə uyğun olmalıdır. Sənayenizdən asılı olaraq fərqli müştəri qruplarını hədəfləmək daha uğurlu marketinq metodu olacaq. Marketinq edəcəyiniz auditoriyanı təyin edərkən aşağıdakı sualları verə bilərsiniz:Məhsullarınızı və ya xidmətlərinizi kimə satırsınız? Məhsullarınızı və ya xidmətlərinizi almaqda maraqlı ola biləcək insanları necə tapırsınız? Sizcə, onların məhsulunuza/xidmətinizə nə vaxt ehtiyacı olacaq? Onlar başqa alış-veriş edəcəklər və ya xidmətdən istifadə etmək üçün qayıdacaqlar? Məhsulunuz və ya xidmətiniz hədəf bazarınız üçün münasibdirmi? Bu məlumat müştəri tələblərini müəyyən etməyə və daha hədəflənmiş rəqəmsal marketinq planını hazırlamağa kömək edəcək.

 

Rəqəmsal marketinqlə nəyə nail olmağı ümid edirsiniz?

Marketinq yanaşmanız birbaşa şirkətinizin məqsədi ilə əlaqələndirilməlidir. Məsələn, şirkətinizin məqsədi fiziki mağazadan e-ticarət saytına keçməkdirsə, rəqəmsal marketinq planınız məhsul və ya xidmətləriniz haqqında məlumatlılıq yaratmaq və e-poçt vasitəsilə satışları artırmaq üçün sosial mediada markanızı aqressiv şəkildə tanıtmaq ola bilər. Burada Twitter, Instagram, Facebook kimi platformalarda izləyicilərin artırılması prioritet olacaq. Məqsədinizə çatmaq üçün bir tarix təyin edin ki, daha diqqətli və real marketinq strategiyası inkişaf etdirə biləsiniz.

 

Elektron ticarət proqramının illik yeniləmə haqqı nə qədərdir?

İllik yeniləmə haqqı, E-Ticarət xidməti çərçivəsində 1 il müddətində alacağınız ssl hosting domeni və dəstək xidmətlərini əhatə edən illik icarə haqqıdır. E-Ticarət paketi müqayisə səhifələrimizdə paketlərə uyğun olaraq illik yenilənmə haqlarını araşdıra bilərsiniz.

 

Elektron ticarət (E-ticarət) proqramınızda məhsul və kateqoriya məhdudiyyətləri varmı?

Siz e-ticarət saytınıza limitsiz məhsul və kateqoriyalar yükləyə bilərsiniz. Bununla belə, sisteminizin sabit işləməsi üçün 100.000-dən çox məhsul quraşdırmağı tövsiyə etmirik.

Hansı e-ticarət paketinə üstünlük verməliyəm?

E-ticarət paketləri haqqında məlumatınız varsa və hansı paket ölçüsünün daha uyğun olduğuna qərar versəniz, dərhal alıcılarınızla əlaqə saxlaya bilərsiniz.
 

Biz Sizin (E-Ticarət) Elektron Ticarətinizi Dəstəkləməyə Hazırıq

Biz Sizin (E-Ticarət) Elektron Ticarətinizi Dəstəkləməyə Hazırıq

Uğurlu dəstək komandamızla siz e-ticarət saytınızı inkişaf etdirərkən yeni texnologiyaları yaxından izləyə biləcəksiniz.

Daha çox
Biz Sizin (E-Ticarət) Elektron Ticarətinizi Dəstəkləməyə Hazırıq
Demo Sorğusu

©️ 2022 Falcon X®️ E-ticarət Proqramı
Falcon X MMC onun "Falcon X" "®️" şirkətinin qeydə alınmış ticarət nişanıdır.