Axtarış motorunun optimallaşdırılması necə işləyir?

Axtarış motorunun optimallaşdırılması necə işləyir?

 İstifadəçilərin axtarış motorları vasitəsilə axtardıqları sözdə açar sözlər axtarış motorları üçün optimallaşdırmanın mərkəzidir. Bir şirkət olaraq, veb saytınızın təklifinizə uyğun açar sözlər üçün axtarış nəticələrinin ilk səhifəsində tapılması vacibdir.

  Hər bir açar söz üçün tələbi və ya axtarış həcmini yoxlaya bilərsiniz. Eyni zamanda bir açar söz üçün Google Reklamlarını işlədirsinizsə, hətta dönüşüm nisbətinin nə qədər yüksək olduğunu bilirsiniz.

 Axtarış motorunun optimallaşdırılması veb-saytda və ondan kənar bir sıra tədbirlərdən ibarətdir ki, müəyyən bir axtarış termini üçün üzvi Google axtarış nəticələrində mümkün qədər yüksək siyahıya alınsın. Və burada bəzi jarqonlar var:

 OnPage Optimizasiyası: Veb saytınızda görülən tədbirlər, məsələn, meta elementlərinizin təkmilləşdirilməsi, açılış səhifəsində məzmunun açar söz və ya obyektin optimallaşdırılması, cavab verən dizayn və s.

  -OffPage Optimizasiyası: Səhifənizdən kənar tədbirlər, məsələn, geri bağlantılar və qeydlər toplamaq

  -Açar sözlər: axtarış şərtləri

  -Geri bağlantılar: Geri keçid bir veb saytdan digər veb saytına aparan keçiddir.

  -Üzvi axtarış nəticələri (Natural Listings): üzvi axtarışın təbii və ödənişsiz nəticələri

  -Axtarış motoru sıralaması: axtarış nəticələrinin sıralanması

 Eyni zamanda qeyd etməliyəm ki, SEO optimallaşdırılması əslində qazanılmış media ilə bağlı deyil. SEO, medianızın daha yaxşı işləməsinə kömək etmək üçün hazırlanmış bir prosesdir. Bununla belə, siz və ya SEO agentliyinizin həyata keçirdiyi optimallaşdırma vasitəsilə üzvi trafik “qazanmaq” olar. Bu, saytınızdakı məzmun medianın özünə məxsus olsa belə, üzvi trafiki qazanılmış media formasına çevirir.

 

Beləliklə, SEO ilə bağlı əsas nədir?

  Axtarış motorunun optimallaşdırılması, axtarış motorları vasitəsilə seçilmiş mövzular üçün mövcud tələbatın tutulması sənətidir. SEO sizə nə qədər istehlakçının bir şey istədiyini və bu tələbi ödəmək üçün nə etməli olduğunuzu göstərir.

  Birinci prinsiplərə əsaslanaraq, əsas SEO əsasları hansılardır?

  Bir baxışda ən vacib SEO əsasları:

-Axtarış qabiliyyətini və indeksləşdirilmə qabiliyyətini təmin edin.

-Təhlükəsiz və sürətli veb sayt təmin edin.

-Bizneslə əlaqəli açar sözləri araşdırın.

-Seçilmiş açar sözlərə uyğun səhifələr yaradın.

-Müvafiq veb saytlardan geri bağlantılar əldə edin.

 

Axtarış motorlarının reytinqi Google tərəfindən necə müəyyən edilir?

  Nəticə odur ki, Google hər şeydən əvvəl bir şeyi istəyir: istifadəçilərə axtarılan nəticəni mümkün qədər tez təqdim etmək və beləliklə, onları qane etmək. Çünki o zaman onlar həmin axtarış sisteminə qayıtmağa davam edir, beləliklə, Google reklam satışlarından pul qazanmağa davam edə bilər. Çox sadələşdirilmiş izahat üçün bu qədər.

 

  Ümumiyyətlə, İnternet nəhəng, nəhəng kitabxanadan başqa bir şey deyil. Beləliklə, Google ilk 10-da hansı işləri və ya hətta səhifələri göstərəcəyinə necə qərar verir? Çox sadə (ən azı səthdə):

 

  Müvafiqlik və səlahiyyət faktorları xüsusilə ağırdır. Buna görə də Google alqoritmi səhifəni qiymətləndirərkən digər amillərlə yanaşı bu amillərdən də istifadə edir:

-məzmun, ingilis dili Məzmun, səhifədə (axtarış sorğusuna, keyfiyyətə və təcrübəyə uyğunluq)

-geri bağlantılar Digər veb-saytlardan səhifəyə geri keçidlər (Domain Populyarlığı və Link Populyarlığı səlahiyyətləri əks etdirən mühüm SEO sıralama amilləridir; Google PageRank-i metrik olaraq istifadə edir)

  İstifadəçi siqnalları, məsələn, qalma müddəti Dwell Time və ya Google axtarış nəticələrinə sürətli qayıdış. Qısa klik, eyni zamanda pogo yapışdırma (istifadəçi məmnuniyyəti) adlanır

-HTTPS, Mobil Dostluq, Təhlükəsiz Baxış, Əsas Veb Təcrübəsi (Səhifə Təcrübəsi)

  Başqa sözlə, bir səhifənin müəyyən bir açar söz üçün sıralanmasını istəyirsinizsə, həmin səhifə axtarılanı çatdırmalıdır (həmçinin axtarış niyyəti və ya axtarış niyyəti də deyilir). Siz hələ də geri bağlantılar və qənaətbəxş istifadəçi təcrübəsi vasitəsilə müəyyən bir səlahiyyət səviyyəsini qura bilirsinizmi? istifadəçi təcrübəsi, əla Google sıralaması üçün çox yaxşı şansınız var.

 

Demo Sorğusu

©️ 2022 Falcon X®️ E-ticarət Proqramı
Falcon X MMC onun "Falcon X" "®️" şirkətinin qeydə alınmış ticarət nişanıdır.