E-Commerce (E-Ticarət) Nedir? E-Commerce veb sayt necə yaratmaq olar?

E-Commerce (E-Ticarət) Nedir? E-Commerce veb sayt necə yaratmaq olar?

E-commerce  xidmətlərin alqı-satqısı,  pul vəsaitlərinin və ya məlumatların  internet üzərindən ötürülməsidir.  E-ticarət və e-biznes terminləri tez-tez bir-birini əvəz edən mənada istifadə olunur. E-Commerce seo ileə elektron ticarət sözünün ingilis dilindən tərcüməsidir, yəni virtual ticarət ifadəsinin  internet üzərindən edilən hər cür əməliyyatları əhatə edən ümumi bir termindir. Elektron ticarət anlayışına geyim kimi fiziki məhsulların satıldığı pərakəndə mağazaları və kibertəhlükəsizlikdən tutmuş otel rezervasiyasına qədər hər cür xidmətlərin satışı daxildir.

E- Commerce necə işləyir?
 

Müştərilər onlayn mağazalara daxil olmaq üçün öz cihazlarından  vebsaytın müvafiq səhifələrinə daxil olurlar. Onlar həmin mağazaların təklif etdiyi məhsul və xidmətlərə baxa və sifariş verə bilərlər.

Sifariş verildikdə, müştərinin veb-brauzeri e-commerce vebsaytınının serveri ilə  əlaqə saxlayır. Sifarişlə bağlı məlumatlar sifariş meneceri kimi tanınan mərkəzi kompüterə ötürülür. Daha sonra məlumatlar inventar səviyyələrini idarə edən verilənlər bazasına ötürülür.

Sifariş təsdiqləndikdən sonra sifariş meneceri mağazanın veb serverinə məlumat verir. Müştəriyə sifarişinin təsdiq edildiyini bildirən bir mesaj göstərilir. Sifariş meneceri daha sonra məhsul və ya xidmətin müştəriyə göndəriləcəyini  bildirərək sifariş məlumatlarını anbara və ya icra şöbəsinə göndərir. Bu nöqtədə, maddi və rəqəmsal məhsullar müştəriyə göndərilir və ya bir xidmətə giriş verilir.

 

E-ticarət / E-commerce əməliyyatlarına ev sahibliyi edən platformalara Amazon kimi saytlar daxildir; Bundan əlavə, müştərilərə onlayn mağaza infrastrukturunu icarəyə götürməyə imkan verən SaaS proqram alətləri istifadə olunur.

E-commerce biznesinə başlamaq üçün addımlar
 

E-commerce yani e-ticarət biznesinə başlamaq üçün ilk addımları atmaq istəyirsinizsə  əvvəlcə nə satmaq istədiyinizi qərarlaşdırmalısınız.
 

Başlamaq üçün izləyə biləcəyiniz bəzi addımlar bunlardır:
 

  • Müxtəlif ideyaları araşdırın
  • Satmaq istədiyiniz məhsullara tələbatın olduğundan əmin olun
  • Məhsulları müştərilərə necə satacağınızı və göndərəcəyinizi müəyyənləşdirin
  • Təchizatçıları və istehsalçıları tapın.
  • Hansı onlayn kanallar vasitəsilə satacağınızı seçin (məsələn, Amazon mağazası)
  • E-commerce vebsayt və ya onlayn mağaza yaradın, məhsulları yükləyin
  • İcra strategiyanız üçün bir plan yaradın
  • Promosyonlarla müştəriləri cəlb etməyə başlayın


En büyük 10 e-commerce şirkətləri hansılardır?

Amazon:

Bazar dəyəri: 867,58 milyard dollar

Yerləşmə yeri: Amerika Birləşmiş Ştatları

Pərakəndə satış nəhəngi Amazon, təsirli bazar dəyəri ilə paketə liderlik edir. Onun gəliri illər ərzində ardıcıl olaraq artaraq 2023-cü ilin 1-ci rübündə başa çatan 12 aylıq dövrdə 524,9 milyard dollara çatıb.
 

Walmart:

Bazar dəyəri: 387,72 milyard dollar

Yerləşmə yeri: Amerika Birləşmiş Ştatları

Siyahıda ikinci yeri ABŞ-da yerləşən Walmart şirkəti tutur. Bazar dəyəri Amazon-un yarısından az olsa da, hələ də e-ticarət sənayesində əhəmiyyətli bir oyunçudur.
 

Home Depot:

Bazar dəyəri: 324,85 milyard dollar

Yerləşmə yeri: Amerika Birləşmiş Ştatları

Üçüncü yeri başqa bir Amerika şirkəti olan The Home Depot təmin edir. O, pərakəndə satış sektorunda əsas oyunçudur və əhəmiyyətli bazar dəyərinə malikdir.
 

Alibaba:

Bazar dəyəri: 226,76 milyard dollar

Yerləşmə yeri: Çin

Dördüncü yeri Cek Ma tərəfindən qurulan Çin elektron ticarət nəhəngi Alibaba tutur. Şirkət sürətli böyüməyə malikdir və 2018-ci ildən 2022-ci ilə qədər xalis gəlirini üç dəfə artırmışdır.
 

Reliance Industries:

Bazar dəyəri: 206,31 milyard dollar

Yerləşmə yeri: Hindistan

Hindistanın Mumbay şəhərində yerləşən Reliance Industries konqlomerat qlobal miqyasda beşinci ən böyük onlayn pərakəndə satış şirkətidir. O, e-ticarət sektorunda əhəmiyyətli dəyərə malikdir.
 

Prosus:

Bazar dəyəri: 206,01 milyard dollar

Yerləşmə yeri: Hollandiya

Siyahıda altıncı yerdə Hollandiyanın Prosus şirkəti qərarlaşıb. O, müxtəlif sektorlarda, o cümlədən e-ticarətdə fəaliyyət göstərir və güclü bazar strategiyasına malikdir.
 

Costco Topdan Satış Korporasiyası:

Bazar dəyəri: 205,34 milyard dollar

Yerləşmə yeri: Amerika Birləşmiş Ştatları

ABŞ-da yerləşən Costco Wholesale Corporation yeddinci yeri təmin edir. Üzvlük əsaslı pərakəndə satış modeli ilə tanınır və əhəmiyyətli bir bazar dəyərinə nail olmuşdur.

 

Meituan Dianping:

Bazar dəyəri: 145,31 milyard dollar

Yerləşmə yeri: Çin

Çin firması Meituan Dianping səkkizinci yerdədir. O, e-ticarət platforması vasitəsilə müxtəlif xidmətlər, o cümlədən yeməklərin çatdırılması və otel sifarişləri təklif etməkdə ixtisaslaşmışdır.
 

Pinduoduo:

Bazar dəyəri: 106,25 milyard dollar

Yerləşmə yeri: Çin

Doqquzuncu yeri başqa bir Çin şirkəti olan Pinduoduo tutur. Qrup alış modeli və sərfəli məhsulları ilə populyarlıq qazanmışdır.
 

JD.com:

Bazar dəyəri: 88,36 milyard dollar

Yerləşmə yeri: Çin

Çinin elektron ticarət nəhəngi JD.com siyahını yekunlaşdırır. O, logistik imkanları və geniş çeşidli məhsulları ilə tanınır.

5 ən yaxşı e-commerce veb sayt qurucu proqramlar hansılardır?
 

İlk sırada Shopify var:

Tez və asan  işləmək üçün Shopify öz rəqibləri arasından seçilir və üstünlük verilən bir qurucu proqramdır.
 

Shopify üstünlükləri: Quraşdırmaq asandır və sizə lazım olan bütün alətləri təklif edir. Populyar və effektivdir, buna görə də dəstək və resurslar sinifdə ən yaxşısıdır

 

Shopify mənfi cəhətləri: Xüsusilə, çoxlu əlavə proqramlar əlavə etsəniz daha artıq büdcə xərcləməlisiniz.

 

Shopify 17 ildən artıqdır ki,  milyonlarla mağaza ilə fəaliyyət göstərir və onlayn mağazanı tez bir zamanda işə salmaq istəyən əksər kiçik bizneslər üçün ondan daha yaxşı seçim tapmaq çətindir.


Əvvəllər heç vaxt veb sayt yaratmamısınızsa belə, Shopify-ın veb proqramında istifadə çətinliyi deyə bir ehtimalınız yoxdur. Hər şey aydın şəkildə etiketlənib və quraşdırma təlimatı hərtərəflidir. Mağazanızın dizaynı, məhsul əlavə etmək, endirimlər yaratmaq, ödəniş seçimlərini konfiqurasiya etmək və satış nömrələrinizi yoxlamaq kimi əməliyyatlar sadədir və əsasən olduqca bəsit izah mexanizminə sahibdir. Shopify-da 12 pulsuz mövzu, 150 dollardan başlayan isə 160 ödənişli mövzu vardır. Shopify çox populyardır və siz burada çoxlu sayda  mövzu tapa bilərsiniz. Sadəcə apps.shopify.com saytına daxil ola və sizə lazım olan proqramı tapa bilərsiniz.
 

Əlbəttə ki, bir çox proqramlar kimi, Shopify da Magic adlandırdığı dərin inteqrasiya olunmuş AI xüsusiyyətlərini proqrama əlavə etmişdir. Məhsul təsvirləri və ya saytınız üçün mətn yaratmaq kimi bəzi funksiyalar bu vebsayt ilə daha əlçatandır.
 

 

İkinci sırada Square ən yaxşı proqramlar arasında yer tutur:    

Square online istifadəsi asan, sərfəli elektron ticarət veb sayt qurucusudur. Square online-ın satış xüsusiyyətlərindən və müştəri dəstəyindən böyük dəyər əldə etmək mümkümdür, lakin onun dizayn çevikliyi bir az məhduddur.
 

2018-ci ildə,  Square, ən yüksək reytinqli veb sayt qurucularından biri olan Weebly-i satın almışdır. Ödənişlər dünyasını fəth edən Square, indi e-commerce mağazalarının qurulması üçün lazım olan hər şeyə sahibdir. Bu sayt bir çox xüsusiyyətlərinə görə Weebly-ə çox bənzəyir. Bununla belə, o, bəzi  yeni xüsusiyyətlərə, həmçinin pulsuz e-ticarət planına malikdir.

 

 

Pulsuz planla başlamaq üçün Lightspeed tərəfindən Ecwid 3-cü sırada gəlir və geniş istifadəçi auditoriyasına malikdir.


Ecwid üstünlükləri:

Əsas üstünlükləri istifadə etmənin rahatlığı və kiçik bizneslər üçün yetəri qədər xüsusiyyətə və funksiyaya malik olmasıdır, beləliklə,  sayt üçün çoxu ehtiyacın bu bir sayt vasitəsi ilə qarşılanması mümükdür. Bəzi xüsusiyyətlərinə görə Shopify kimi uğurlu tətbiq edilməsə də açdığınız online mağaza ilə ilkin xərclərinizi minimuma endirmək istəyirsinizsə, Ecwid ilə  başlamaq ən yaxşı seçimdir. Qeydiyyatdan keçdiyiniz zaman Ecwid sizə mağazanızı mövcud veb saytınızla inteqrasiya etmək imkanı verir – Belə ki, proqram WordPress, Weebly, Drupal və bu kimi platformaların əksəriyyətini dəstəkləyir.​

 Növbəti sistemlərdən biri də BigCommerce-dir.

BigCommerce Saas modelidir, yəni mərkəzləşdirilmiş, abunə əsaslı sistemdir. Şirkət 2009-cu ildə Ostində yaradılıb və 600-dən çox işçisi var. Ən yaxın rəqibi Shopify ilə bır çox oxşarlıqları olsa da, iki şirkətin təqdim etdiyi xidmətlər və  arasında xeyli fərqlər vardır.


100-dən çox müasir mövzuya sahib olan və yüzlərlə plaginlə sektorlar əsasında uğurlu iş görən BigCommerce, istifadəçilərinə e-ticarətdə çox funksiyalı proqram dəstəyi verməyə çalışır. Bu arada, ən son yeni bir xüsusiyyəti ilə, idarə panelindən canlı olaraq veb saytın mövzusuna müdaxilə etmək və inkişaf etdirmək mümkündür. Bütün bunlarla birlikdə mövzular avtomatik olaraq mobil və planşet uyğunluğunu təmin edir.

 

Dünyaca Kodak, Toyota və onlarla qlobal şirkətin seçimi olan BigCommerce istifadəçilərinə  müstəsna hərəkət və istifadə sistemini aktiv edir. Böyük e-ticarət nəhənglərinin də BigCommerce-ə üstünlük verməsi proqram təminatının və funksiyasının,  hətta dəstəyinin nə qədər möhkəm olmağa çalışıldığının sübutudur.

 Növbəti platforma nəhənglərindən biri də Adobe Commerce-dir

Bu platforma İT fərdiləşdirilmiş ticarət təcrübələrini asanlıqla, tez, təhlükəsiz, işə sala bilən həll yolu təqdim edən platformadır, o cümlədən:
 

Açıq exosistemə əsaslanan və B2C-dən B2B-yə qədər uzanan Adobe Commerce istənilən alış-veriş təcrübəsi yaratmaq üçün rəqəmsal ticarətdən alətlərindən, sifarişlərin idarə edilməsində və proqnozlaşdırıcı süni intellektdən istifadə edir. Adobe Commerce inteqrasiyamız sayəsində sürətli və asan sifariş idarəetmə prosesindən faydalanmaq mümkündür.

 

E-Commerce SEO nədir?

E-Commerce  SEO
axtarış motorunun SERP nəticələrində daha üst pillələrində görünməsini təmin edən,  mağazanıza daha çox trafik cəlb etmək üçün istifadə edilən marketinq texnikasıdır. Yaxşı reytinqli səhifə daha çox trafik alacaq, buna görə də səhifənizin mümkün qədər üst sıralarda yer tutmasına nail olmalısınız.

 

Klik başına ödəniş etməklə veb mağazanıza trafik cəlb edən ödənişli reklamlardan fərqli olaraq SEO sizə praktiki olaraq heç bir xərc çəkmədən yüksək uyğun trafik əldə etməyə imkan verir. Google, Bing və Yahoo kimi axtarış sistemləri veb mağazanızı SEO əsasında sıralayır. SEO-nu təkmilləşdirmək üçün veb mağazanızdakı məzmuna diqqət yetirilməlidir. Hərtərəfli veb mağaza məhsul səhifələri, optimallaşdırılmış məhsul təsvirləri, bloq tətbiq etməklə və ya veb saytınızın texniki auditini həyata keçirməklə e-commerce SEO-nu daha da təkmilləşdirmək mümkündür.

 

Aşağıdakı maddələrdə E-Commerce / eCommerce saytına təsir edən əsas amillər sırlanmışdır:


 

  • Səhifələrinizin ən üst sıralarda yer alması üçün istifadə etdiyiniz açar sözlər
  • Veb saytınızın texniki  tərəfdən təşkil olunması
  • Veb saytınızın mobil istifadəyə uyğun olub-olmaması
  • Daxili bağlantıları ( e-commerce veb sayt ınızın daxilindən) və xarici bağlantıları (digər mənbələrdən) saytınıza gələn bağlantılar.

     

Bunların hamısı e-commerce SEO -nuza və veb səhifələrinizin Google axtarış matorlarında  yer alıb-almayacağına təsir göstərir.


E-commerce vebsaytın üstünlükləri nələrdir?

 

Fiziki müəssisələr indi onlayn satış da daxil olmaqla çox kanallı satış strategiyalarını həyata keçirirlər.

 

Azaldılmış əməliyyat xərcləri: Elektron ticarət mağazaları, adətən, fiziki olaraq mövcud mağazalardan daha az xərclə yaradılır. Bununla da büdcəni azalda, kirayə və digər məhsullara( mebel və s) daha az ödəniş edə bilirsiniz.

 

24 saat onlayn və qlobal əlçatanlıq: Bir e-commerce vebsaytı heç vaxt qapılarını müştərilərin üzünə bağlamır. Müştərilər məhsulları günün demək olar ki, istənilən vaxtında, dünyanın istənilən yerindən ala bilərlər. İş saatları və ya məsafə ilə məhdudlaşmayan vebsayt biznesinizdəki satışları eksponent olaraq artıracaqdır.

 

Sayta gələn traffik: Onlayn bazarda müştəri təcrübəsini artırmaq və rəqəmsal marketinq ilə istehlakçılara çatmaq üçün bir çox yol vardır. Sosial media və SEO kimi marketinq növləri xidmətləri aktiv şəkildə artırmaq istəyən  və daha çox geri dönüş əldə etmək istəyən müştərilərlə əlaqə saxlamağa imkan verir.


E-Commerce biznes modelləri

Əksər hallarda, təşkilatların təsnif oluna biləcəyi altı əsas e-ticarət biznes modeli var:

B2C

B2B

C2C

C2B

B2A

C2A

Hər bir e-ticarət növünə daha ətraflı nəzər salaq.

 

1. Biznesdən İstehlakçıya (B2C)

B2C onlayn biznesi biznes və müştəri arasında aparılan mübadilələri özündə birləşdirir. Bu, onlayn biznes mühitində ən çox istifadə edilən modellərdən biridir. Nümunə olaraq, onlayn parça pərakəndə satışından paltar satın aldığınız zaman bu, biznes-müştəri mübadiləsi olaraq adlandırılır.

2. Biznesdən Biznesə (B2B)

B2B onlayn biznesi təşkilatlar məsələn, istehsalçı və distribyutor və ya pərakəndə satıcı arasında bağlanan sövdələşmələrə əsaslanır. Bu cür e-commerce alıcılara xidmət göstərmir və  bu növ sövdələşmələr yalnız biznes təşkilatları arasında cərəyan edir. Müntəzəm olaraq, biznesdən biznesə sövdələşmələr müştərilərə təklif edilməzdən əvvəl  məhsulun tam yaradılma fonu əsasında davam edir.

3. İstehlakçıdan İstehlakçıya (C2C)

Bəlkə də onlayn biznesin ən sürətli növü C2C onlayn biznes modelidir. Burada istehlakçıdan istehlakçıya, müştərilər arasında məhsul və ya xidmətlərin mübadiləsindən söhbət gedir. Bu, məsələn, eBay və ya Amazon-da olduğu kimi müştərini müştəriyə  yönləndirən, məhsulları birbaşa satmağa imkan verən əlaqələrin məcmusudur.

4. İstehlakçıdan Biznesə (C2B)

C2B adi e-commerce modeli kimi müasir dövrdə texnologiyanın inkişafı ilə dəstəklənir və inkişaf edir. C2B fərdi alıcıların öz məhsul və ya xidmətlərini biznes dilerləri üçün əlçatan etməsini nəzərdə tutur. Bunun bir halı kimi müxtəlif fotoqrafların şəkilləri alması üçün ( stock şəkillər) fotoşəkillərin onlayn olaraq əlçatan  olduğu bir veb saytın nümunəsində göstərilə bilər. Fotoqraflar həmin şəkilləri öz bizneslərində istifadə edirlər və müxtəlif sənət nümunələrinin ərsəyə gəlməsinə nail olunmuş olur.

5. Biznesdən Xidmətə (B2A)

Bu model onlayn biznes və təşkilatlar arasında aparılan mübadilələri əhatə edir. Məsələ hökümətlər arası müxtəlif əməliyyatların tətbiqi, xəstəxanalarda müxtəlif tibbi alətlərin həmin müəssisə üçün təklif edilməsi və s.

6. İstehlakçıdan Xidmətə (C2A)

Bu, bir təşkilata veb məhsul və ya xidmətlər təklif edən alıcıları nəzərdə tutur. C2A nümunələrinə vergilər (vergi bəyannamələrinin təqdim edilməsi), sağlamlıq (onlayn xidmətdən istifadə edərək görüş təyin etmək) və ali təhsil üçün təhsil haqqının ödənilməsi daxildir. Həm B2A, həm də C2A məlumat innovasiyasının köməyi ilə xidmət daxilində genişləndirilmiş bacarıq ətrafında cərəyan edir.

Sosial media e-commerce marketinqi brend məlumatlılığı, məhsula, xidmətlərə maraq və satış yaratmaqla onlayn mağazanın tanıtılmasıdır.

Populyar sosial media e-ticarət taktikalarına aşağıdakılar daxildir:

 

  • E-commerce vebsayta trafikin təşviqi və idarə edilməsi
  • Məhsulların birbaşa sosial şəbəkələrdə satışı
  • Müştərilərlə və perspektivlərlə birbaşa sosial kanallarda əlaqə qurmaq
  • Müştərilərə satışdan əvvəl və satış sonrası dəstəyin göstərilməsi
  • Sənayeniz və bazarınız haqqında məlumatların toplanması
  • Brendiniz ətrafında onlayn sosial media icması yaratmaq

Bir çox marka inkişaf edən sosial media e-ticarət marketinq strategiyası yaratmaq üçün yuxarıda göstərilən bütün taktikalardan istifadə edir.

Çox güman ki, sosial media e-ticarət marketinqi, sosial satış və sosial ticarət terminlərini eşitmisiniz. Onlar tez-tez bir-birini əvəz edir, lakin eyni mənanı kəsb etmirlər.

 

Onların necə fərqli olduğuna nəzər salaq.

 

Sosial media e-commerce marketinqi

Bu, e-ticarət müəssisələrinin daha çox satış və müştərilərlə əlaqə yaratmaq üçün öz markasını, məhsulunu və ya xidmətlərini tanıtmaq üçün sosial mediadan marketinq kanalı kimi istifadə olunmasıdır.

 

Sosial satış

Bu, markaların satış perspektivlərini müəyyən etmək, onlarla əlaqə qurmaq və inkişaf etdirmək üçün sosial mediadan istifadədir. Bu, bizneslərə sosial media vasitəsilə satış hədəflərinə çatmağa kömək edən bir taktikadır.

 

Sosial satışı müasir əlaqələr qurmaq kimi düşünün. Məqsəd potensial müştərilərlə əlaqə yaratmaq, dəstək və rəhbərlik təklif etməkdir. Sonra həmin şəxs məhsulu almaq istdikdə qərarını sizin məhsul və ya xidmətiniz üzərində cəmləyir. Bir növ sosial bacarıqların rol oynadığı, psixoloji məqamlar ön plana çıxır.

Sosial ticarət

Bu, brendlərin Facebook Shops, Instagram Shops, Pinterest Product Pins və ya TikTok Shop kimi platformalardan istifadə edərək birbaşa sosial mediada məhsul və ya xidmətləri satmasıdır.

Sosial ticarət müştərilərə sosial media proqramlarından çıxmadan alış-veriş etmək, seçmək və satınalmaları tamamlamaq imkanı verir.

Demo Sorğusu

©️ 2022 Falcon X®️ E-ticarət Proqramı
Falcon X MMC onun "Falcon X" "®️" şirkətinin qeydə alınmış ticarət nişanıdır.