E- ticarət nədir? Elektron ticarət Necə Başlamaq olar?

E- ticarət  /  Elektron ticarət nədir?

İnsanlar tərəfindən İnternet üzərindən mal və xidmətlərin alınması e- ticarət  / elektron ticarət adlanır. 1995-ci ildə internet istifadəsinin artması ilə həyatımıza daxil olan e-ticarət 2000-ci ildə bütün dünyaya yayılmağa başladı.

Elektron ticarət ( e-ticarət )insanların pərakəndə satışda əşyaları alıb satan bir çox məşhur yollarından biridir. Bəzi şirkətlər məhsullarını yalnız elektron ticarətlə onlayn satırlar. E-ticarət kiçik və ya böyük bizneslərə öz məhsullarını təkcə ətraf mühitə deyil, həm də bütün dünyada asanlıqla əldə etməyə imkan verən bir vasitədir.

E-ticarət / Elektron Ticarətə Necə Başlamaq olar?

E- ticarət  / Elektron ticarət etmək üçün aşağıdakı addımları yerinə yetirməlisiniz.

  1. Biznes İdeyasının Tapılması: Əvvəlcə nə satacağınıza qərar verməlisiniz. Satacağınız məhsul və ya xidmətə qərar verdikdən sonra özünüzü digər e-ticarət saytlarından fərqləndirmək üçün potensial müştərilərinizin ehtiyaclarını araşdırmalısınız.Məhsul və ya xidmətlərinizi müəyyənləşdirin və potensial müştərilərinizin ehtiyaclarını araşdırın. Bu işdə sizə kömək etmək üçün aşağıdakı fikirləri təklif edə bilərik.
  • Məhsul satışı: Siz xüsusi məhsul və ya kateqoriyada məhsulları sata bilərsiniz. Misal üçün; üzvi və vegan kosmetika, yoqa materialları, təbii qidalar kimi. Xüsusilə sağlam həyat tərzi son zamanlarda populyarlıq qazandıqda, bu, sizə töhfə verəcək bir seçim olacaq.
  • Fərdi Məhsullar: Müştərilərin istəyinə uyğun olaraq xüsusi məhsullar istehsal edə bilərsiniz. Misal üçün; Adı, qələmi, çapı olan köynək dəftəri.
  • Abunə sistemi: Müəyyən müddət ərzində hər ay müntəzəm olaraq müştərilərə məhsul göndərmək. Onlar üçün paketlərin yaradılması sizə daha çox tanış olmağa və müştərinin sizi daim xatırlamasına imkan verir.
  • İkinci Əl Məhsulların Satışı: İkinci əl məhsulları satmaqla siz həm ekoloji təmiz iş görə bilərsiniz, həm də iqtisadi qazanc əldə edə bilərsiniz. Bunun üçün onlayn proqramlar var. Misal üçün; Şkaf, Şkaf, Letgo.
  • Təlim və Məsləhət Xidmətləri: Mütəxəssis olduğunuz mövzuda onlayn kurslar, vebinarlar və məsləhət xidmətləri təklif edə bilərsiniz. Bunun üçün ümumiyyətlə iş adamlarının istifadə etdiyi Linkedin platformasından istifadə etmək sizin üçün sərfəli olacaq.
  • Xüsusi Dizayn Məhsulları: Öz dizaynınız olan xüsusi məhsulları sata bilərsiniz. Misal üçün; əl işi zərgərlik, taxta oyuncaqlar, saç sancaqları, toxuculuqla hazırlanmış paltarlar.
  1. Məhsul haqqında məlumatın toplanması və onun təqdimat üçün hazırlanması: Satacağınız məhsul haqqında məzmunlu məqalə hazırlamaq və xüsusilə faydalı olacaq cəhətləri göstərmək. Bu addım məhsulunuzu gözə çarpacaq. Məhsul haqqında məlumat toplamaq üçün aşağıdakı 8 addımı izləyə bilərsiniz.
  • Bazar araşdırması: Əvvəlcə satacağınız məhsulla bağlı bazar araşdırması etməlisiniz. Oxşar məhsulları satan rəqib saytları yoxlayın, onların məhsullarının xüsusiyyətlərini, qiymətlərini, göndərmə siyasətlərini və s. qeyd etmək. Siz həmçinin müştərilərin ehtiyac və tələblərini anlamaq üçün onlayn forumları, sosial medianı və sorğuları araşdıra bilərsiniz.
  • Məhsul xüsusiyyətləri: Satacağınız məhsulun xüsusiyyətlərini müəyyənləşdirin. Məhsulun çəkisi, ölçüsü, materialı, rəngi, markası, zəmanət müddəti və s. kimi mühüm xüsusiyyətləri qeyd edin
  • Məhsul Şəkilləri: Müştərilərin məhsulunuzu daha yaxşı başa düşməsi üçün məhsulun fotoşəkillərini əlavə etmək vacibdir. Yüksək keyfiyyətli fotoşəkillərlə yanaşı, müxtəlif bucaqlardan çəkilmiş fotoşəkillər də əlavə edilməlidir.
  • Məhsul təsvirləri: Məhsulun təsviri müştərilərə məhsulun xüsusiyyətləri haqqında məlumat verməyə imkan verir. İzahlarınız aydın, təsviri və orijinal olmalıdır.
  • Qiymətləndirmə: Qiymətləndirmə müştərilərin satın alma qərarlarına təsir edən mühüm amildir. Rəqabətli saytların qiymətlərinə əsaslanaraq rəqabətli qiymət təyin etməlisiniz.
  • Göndərmə Siyasəti: Müştərilərin məhsulu nə vaxt ala biləcəklərini və nə qədər göndərmə ödəyəcəklərini bilmələri vacibdir. Göndərmə siyasətini aydın və aydın şəkildə müəyyənləşdirməlisiniz.
  • Qaytarma və Mübadilə Siyasəti: Müştərilərin alış qərarına təsir edən digər amil sizin qaytarma və mübadilə siyasətləriniz ola bilər. Bu siyasətləri aydın şəkildə müəyyən etməklə siz müştərilərin alış qərarı verməsini asanlaşdıra bilərsiniz.
  • Məhsul rəyləri: Məhsul rəyləri müştərilərə digər müştərilərin təcrübələrindən məhsul haqqında öyrənməyə kömək edir. Buna görə də, müştərilərin məhsul rəylərini əlavə edə bilməsi üçün bir sistem yaratmağınız lazım ola bilər.
  1. Elektron ticarət saytının hazırlanması: İnternetdə satış edə bilmək üçün diqqət çəkən sayt hazırlamaq çox vacibdir. Biznesinizi riskə atmamaq üçün veb tərtibatçısı olan Falcon X Proqramlaşdırma şirkəti ilə peşəkar şəkildə işləyə və ya digər e-ticarət platformalarından istifadə edə bilərsiniz. (Məsələn; Shopify, WooCommerce (WordPress ilə), Magento, BigCommerce, OpenCart, PrestaShop). Falcon X Proqramlaşdırma şirkəti 24 saat ərzində sizin üçün sayt hazırlayır. Saytınızı hazırlayarkən nələrə diqqət etməli olduğunuzu və tövsiyələrimizi aşağıda görə bilərsiniz.
  • Təhlükəsizliyi təmin edin: E-ticarət saytınızın təhlükəsizliyi son dərəcə vacibdir. Siz müştərilərinizin şəxsi məlumatlarını, kredit kartı məlumatlarını və digər həssas məlumatlarını qorumaq üçün lazımi tədbirlər görməlisiniz.
  • Asan Dizayn Olmalıdır: E- ticarət saytınızın dizaynı müştərilərinizə asanlıqla naviqasiya etməyə imkan verməlidir. Asan tapılan axtarış qutusu, aydın və başa düşülən menyu, məhsul şəkilləri və təsvirləri, sifarişin işlənməsi prosesi kimi amillər diqqətlə nəzərdən keçirilməlidir.
  • Mobil uyğunluq: Mobil cihazların istifadəsi günü-gündən artır. Buna görə də, e-ticarət saytınızın mobil cihazlara uyğun olması və müştərilərinizə mobil cihazlarda asanlıqla daxil olması vacibdir.
  • SEO dostu olun: E-ticarət saytınızı hazırlayarkən SEO-ya uyğun yanaşma edin. Məhsullarınızı axtarış sistemlərində daha yüksək yerlərə göstərmək üçün SEO üsullarından istifadə edin.
  1. Ödəniş metodunun müəyyən edilməsi və qurulması: Siz ödəniş təminatçısı seçməlisiniz. Ödəniş təminatçısı tapmaq müştərilərə problemsiz ödəniş etməyə imkan verir. Növbəti addım müştərilərinizin ödəniş təhlükəsizliyini təmin etmək üçün SSL sertifikatı əldə etməkdir.E-ticarət saytınızın URL-i "https://" ilə başlamalı və kilid işarəsi ilə işarələnməlidir. Bunların olması ödənişin təhlükəsiz şəkildə həyata keçirilməsi deməkdir və müştəriyə inam təmin edir. Siz müştərinin ödəməsi üçün bir neçə Metod təyin edə bilərsiniz. Misal üçün; Kredit kartı, PayPal, Bank köçürməsi kimi. Bütün bu prosesləri tamamladıqdan sonra siz gördüyünüz bu işləri sınaqdan keçirməli, ödəniş sistemlərinizin təhlükəsizliyini yoxlamalısınız ki, bunun müştərilərə necə problem yarada biləcəyini və ya mən bunu necə yaxşılaşdıra bilərəm. Ödəniş asanlığı üçün aşağıda təfərrüatları təqdim edirik.
  • Təhlükəsizlik: Biz təhlükəsizliyin vacibliyindən danışdıq. Ödəniş metodunu seçərkən ilk növbədə müştərilərinizin təhlükəsizliyi üçün tədbirlər görməlisiniz. SSL sertifikatları kimi təhlükəsizlik tədbirlərindən istifadə etməklə müştərilərinizin şəxsi və maliyyə məlumatlarını qorumaq vacibdir. Falcon X olaraq şirkətinizə SSL sertifikatı veririk və işinizi asanlaşdıra və prosesi sürətləndirə bilərik.
  • Ödəniş variantları: Müştəriləriniz üçün müxtəlif ödəniş seçimlərinin olması alışı tamamlamağı asanlaşdırır. Müştərilər üçün çoxlu ödəniş variantlarının olması rahatlıq və güvən təmin edir.Ödəniş üsulunu seçərkən əməliyyat haqlarını da nəzərə almalısınız. Müxtəlif ödəniş üsulları üçün əməliyyat haqları fərqlidir. Sizə ən uyğun olanı seçməlisiniz. Əgər e-ticarət saytınız bütün dünyada istifadə olunursa, müxtəlif ölkələrdəki müştərilərinizin ödəniş metodu seçərkən istifadə edə biləcəyi ödəniş üsullarını da nəzərə almalısınız.
  • İnteqrasiya asanlığı: Ödəniş üsulunu seçərkən, e-ticarət saytınızla inteqrasiyası asan olan ödəniş üsullarını seçməlisiniz. Bu, ödəniş prosesini sürətləndirir və müştərilərinizin alış-veriş təcrübəsini yaxşılaşdırır.
  1. Məhsulların Təchizatı və Müştəriyə Daşınması: Məhsullarınızı təmin edə və ya özünüz istehsal edə bilərsiniz. Məhsulunuzu tapdıqdan sonra onu müştərilərə çatdırma mərhələsində logistika şirkəti ilə müqavilə bağlamalısınız. Müştəri məmnuniyyəti baxımından alınan məhsul və ya xidmət vaxtında çatmalıdır. E-ticarət üçün asan əlçatanlıq çox vacibdir.
  2. E-ticarət saytınızın marketinqi: Sosial media platformalarında hesablar açın və mütəmadi olaraq paylaşımlar edin. Hədəf auditoriyanızı müəyyənləşdirməli və onlar üçün paylaşmalısınız. SEO Strategiyaları ilə veb saytınızın görünürlüğünü artıra bilərsiniz. Alış-veriş müştərilərinizin e-poçtlarını toplayıb gələcək kampaniyalarınızda onlara məlumat göndərə və onlara özünüzü xatırlada bilərsiniz. Satdığınız sektorla maraqlanan təsir edənlərlə razılığa gələrək çoxlu sayda insana çata bilərsiniz. Strateji cəhətdən irəliləmək üçün sizə daha çox təkliflərimiz var.
  • SEO (Axtarış Motorunun Optimizasiyası): Potensial müştərilərin sizi tapması üçün e-ticarət saytınızın axtarış sistemlərində yüksək yer tutması çox vacibdir. Açar sözlərdən düzgün istifadə etməklə SEO strategiyaları yarada bilərsiniz.
  • Sosial Mediya: Sosial media e-ticarət saytınızın marketinqi üçün əla vasitədir. Siz Facebook, Twitter, Instagram və digər sosial media platformalarında brend məlumatlılığınızı artıra və müştərilərinizlə qarşılıqlı əlaqə qura bilərsiniz.
  • E-poçt Marketinqi: Potensial müştərilərə e-mail vasitəsilə kampaniyalar və endirimlər haqqında məlumat verərək satışlarınızı artıra bilərsiniz.
  • Google Reklamları: Google AdWords sizə açar sözlərinizə və hədəf auditoriyanıza əsaslanaraq hədəflənmiş reklamlar yaratmağa imkan verir. Bu reklamlar e-ticarət saytınızın trafikini və satışını artıra bilər.
  • Məzmun marketinqi: Məzmun marketinqi, e-ticarət saytınıza trafik çəkmək və müştərilərinizin ehtiyaclarına uyğunlaşdırılmış məzmun təklif etməklə brend şüurunuzu artırmaq üçün istifadə edə biləcəyiniz bir strategiyadır.
  • Affiliate Marketing:  Affiliate marketing məhsullarınızı tanıtmaq üçün digər vebsaytlar və ya bloqlarla əməkdaşlıq etməyə imkan verir. Bu strategiya e-ticarət saytınız üçün potensial müştərilərinizi artıra bilər.
  • Influencer Marketing: Biznesiniz üçün təsir edənlərlə əməkdaşlıq edərək brend məlumatlılığınızı artıra bilərsiniz. İnfluencerlər məhsullarınızı öz izləyicilərinə təqdim edə və ya sosial media hesablarında paylaşa bilərlər.

Bu strategiyaları birlikdə istifadə edərək, e-ticarət saytınızı bazara çıxara, marka məlumatlılığınızı artıra və satışlarınızı artıra bilərsiniz.

  1. Müştəri Məmnuniyyətinin Təmin Edilməsi: Müştəri məmnuniyyəti şirkətinizin davamlılığında vacibdir. Müştərilərin suallarına cavab vermək və şikayətləri həll etmək müştərilər üçün etibarın əsasını təşkil edir və siz hazır olmalısınız. Müştəri rəylərini nəzərə almalı və təkmilləşdirmələr etməlisiniz.

E- ticarət  / Elektron Ticarətdə Biznes Modelləri

E-ticarətdə istifadə olunan biznes modelləri biznesin fəaliyyətinin necə təşkil olunduğunu və gəlir gətirdiyini müəyyən edən amillərdir. Bir və ya bir neçə model seçməklə saytınızın fəaliyyətini idarə edə bilərsiniz. İstifadə edə biləcəyiniz bəzi e-ticarət biznes modelləri bunlardır:

B2C (Biznesdən İstehlakçıya): Bu modeldə biznes məhsul və xidmətlərini birbaşa son istehlakçılara satır. Misal üçün; Amazon, Walmart, Toyota və ya Airbnb kimi B2C e-ticarət saytları verilə bilər.

B2B (Biznesdən Biznesə): Bu modeldə biznes öz məhsul və xidmətlərini digər bizneslərə təklif edir. Nümunələrə Alibaba, IBM, Siemens, SAP və ya ThomasNet kimi B2B e-ticarət saytları daxildir.

C2C (İstehlakçıdan İstehlakçıya): Bu modeldə istehlakçılar arasında məhsul və xidmət mübadiləsi baş verir. Misal üçün; eBay, Uber, Fiverr və ya Etsy kimi platformalar verilə bilər.

C2B (İstehlakçıdan Biznesə): Bu modeldə istehlakçılar məhsul və ya xidmətlərini müəssisələrə təklif edərək satırlar. Misal üçün; Upwork, Hometap, LendingTree və ya Fiverr kimi platformalar verilə bilər.

Dropshipping: Bu modeldə müəssisə məhsulları birbaşa ehtiyatda saxlamaqdansa, tədarükçülərdən sifariş aldıqdan sonra məhsulu müştəriyə göndərir. Bu modeldə biznes adətən məhsul yığmadan və tədarük zəncirini idarə etmədən gəlir əldə edir. Misal üçün; Oberlo, SaleHoo, Doba verilə bilər.

Abunə modeli: Bu modeldə müştərilər müəyyən məhsul və ya xidmətləri hər ay, rüb və ya hər il müəyyən bir müddət ərzində müəyyən ödəniş qarşılığında alırlar. Misal üçün; Netflix və ya Spotify kimi platformalar verilə bilər.

Freemium modeli: Bu modeldə biznes bəzi əsas funksiyaları pulsuz təklif edir, eyni zamanda daha təkmil funksiyalar üçün ödəniş alır. Misal üçün; LinkedIn və ya Dropbox kimi platformalar verilə bilər.

Bu biznes modellərinin hər biri biznesin məqsədlərinə və müştəri bazasına görə dəyişə bilər. Müəssisələr ümumiyyətlə bir neçə biznes modelindən istifadə edərək fəaliyyət göstərirlər.

E-ticarətdə hədəf auditoriya

Hədəf auditoriyanızı müəyyən etmək e-ticarətdə ən vacib məsələlərdən biridir. Bu barədə sizə məlumat vermək istərdik. Elektron ticarətdə hədəf auditoriya məhsul və ya xidmətlərinizi satmağı hədəflədiyiniz müştərilərinizə verilən addır. Hədəf auditoriyasının müəyyənləşdirilməsi məhsul və xidmətlərinizi düzgün şəkildə satmaq, müştəri əhatəsini artırmaq, müştəri sədaqətini artırmaq və daha çox satış artırmaq üçün vacibdir. E-ticarətdə hədəf auditoriyanı müəyyən etmək üçün addımlar bunlardır:

  1. Demoqrafik xüsusiyyətlər: Yaş, cins, təhsil səviyyəsi, peşə, gəlir səviyyəsi və coğrafi yer kimi müştərilərinizin demoqrafik məlumatları haqqında məlumat əldə edin. Bu şəkildə onların ehtiyaclarını paylaşa bilərsiniz.
  2. Maraqlandıqları Mövzular: Müştərilərinizin maraqlarını və satın alma davranışını anlamaq üçün araşdırma aparın. Misal üçün; Mövcud müştərilərinizin rəy və şərhlərinə baxa bilərsiniz. Siz həmçinin Google Analytics və digər analitik alətlər kimi alətlərdən istifadə edərək veb saytınızın trafikini, ziyarətçi davranışını və müştəri profilinizi təhlil edə bilərsiniz. Bu məlumatlardan istifadə edərək, hansı səhifələrin ziyarət edildiyini, hansı məhsulların maraq doğurduğunu və hansı axtarış terminlərinin populyar olduğunu görə bilərsiniz. Bundan əlavə, siz müştərilərimizi sorğulaya və nə ilə maraqlandıqlarını öyrənə bilərsiniz.
  3. Sosial Media Təhlili: Sosial media platformaları hədəf auditoriyanızı tanımaq üçün mühüm vasitədir. Sosial media təhlili edərək, müştərilərinizin paylaşımlarını, bəyənmələrini, izləyicilərini və şərhlərini araşdıra bilərsiniz.
  4. Rəqabət təhlili: Rəqib e-ticarət saytlarını araşdıraraq, müştərilərin satın alma davranışını, üstünlüklərini və gözləntilərini başa düşə bilərsiniz.

Bu addımları yerinə yetirməklə siz hədəf auditoriyanızı tanıya və e-ticarət saytınız üçün uyğun marketinq strategiyaları yarada bilərsiniz.

Brend adının müəyyən edilməsi

E-ticarətdə brend adının müəyyən edilməsi biznesinizin kimliyini və müştərilərinizin şüurunda saxlanmasını təmin etmək üçün vacibdir. E-ticarətdə brend adını təyin edərkən nəzərə alınmalı bəzi vacib məqamlar bunlardır.

  • Tələffüz etmək asan olmalıdır: Brend adınız asan tələffüz edilməli və müştərilər üçün yaddaqalan olmalıdır.
  • Qısa və lakonik olmalıdır: Brend adınız qısa və lakonik olmalıdır. İnsanları daha çox qısa və yadda qalan adlar cəlb edir.
  • Mənalı olmalıdır: Brend adınızın müştəriləriniz üçün mənalı olması vacibdir. Ad biznesinizin əhatə dairəsini və ya hədəf auditoriyanızı əks etdirə bilər.
  • Uyğun olmalıdır: Brend adınız biznesinizin əhatə dairəsi və məhsulları ilə uyğun olmalıdır. Həm də domen adı kimi və müştərilərinizin asanlıqla yadda saxlaya biləcəyi şəkildə uyğun olmalıdır.
  • Beynəlxalq istifadə üçün uyğun olmalıdır: E-ticarətdə qlobal bazara çıxmaq istəyirsinizsə, markanızın beynəlxalq istifadəyə uyğun olması vacibdir.

Brend Adınızı təyin edərkən bu amillərə diqqət yetirərək, biznesinizin marka dəyərini artıra və müştərilərinizin əldə saxlanmasını təmin edə bilərsiniz.

Düzgün Domen Alınması

E- ticarət  / Elektron ticarətdə domen: veb-saytın ünvanını müəyyən edən unikal addır. Domen veb-saytın adını və şəxsiyyətini təmsil edir və internet istifadəçilərinə vebsayta daxil olmaq imkanı verir.

Misal üçün, "www.falconx.az" bir domendir. Bu domen vebsaytınızın adını və onun internetdəki şəxsiyyətini müəyyən edir. Domenlər adətən bir domen registratorundan alınır və hər il yenilənir.

Domenlər e-ticarətdə çox vacibdir. O, brendinizi və veb saytınızın adını əks etdirir, müştərilərin saytınıza daxil olmasını asanlaşdırır və axtarış motorları tərəfindən tanınmağınıza imkan verir. Həmçinin, düzgün domenin seçilməsi SEO (axtarış motorunun optimallaşdırılması) strategiyanız üçün vacibdir. Düzgün açar sözlər olan bir domen saytınızın axtarış sistemlərində daha yüksək yer tutmasına kömək edə bilər.

Düzgün domen adını seçmək üçün bəzi məsləhətlər:

  • Qısa və lakonik olmalıdır: Domeniniz mümkün qədər qısa və lakonik olmalıdır. Qısa bir domen veb saytınıza daxil olmağı asanlaşdırır və daha yaddaqalan edir.
  • Markanızı əks etdirməlidir: Domeniniz biznes markanızı əks etdirməlidir. Bu, brend adınızın və ya açar sözlərinizin bir hissəsini ehtiva edə bilər. Açar sözlərin daxil edilməsi şirkətinizin asan mövcudluğu üçün vacibdir.
  • Açar sözdən istifadə edilməlidir: Açar sözlər SEO Xidməti üçün vacibdir. Domeninizdə açar sözlərdən istifadə etməklə, axtarış sistemlərində daha yüksək sıralara çıxa bilərsiniz. Bu, görmə qabiliyyətinizi artırır.
  • Unikal olmalıdır: Başqa vebsaytın domenindən istifadə etməyə çalışmaq brendinizə və biznesinizə zərər verə bilər.
  • Müvafiq genişləndirmə seçilməlidir: Artırma domeninizin sonundakı parçadır (məsələn, falconx.az , falconxdemo.com ). E-ticarət biznesiniz üçün ən ümumi uzantı .com-dur. Bununla belə, əgər diqqətinizi yerli bazara yönəldirsinizsə, ölkəniz üçün genişləndirmə seçə bilərsiniz (məsələn, .az).
  • Asan yaddaş təmin etməlidir: Domen adınızı insanların asanlıqla yadda saxlaya biləcəyi bir adla seçmək vacibdir. Beləliklə, təkrar müştəriləriniz veb saytınıza daha asan daxil ola bilər.
  • Bunu demək asan olmalıdır: Domen adınızı asan başa düşülən və asan başa düşülən adla seçin. Bu, ağızdan ağıza marketinq vasitəsilə veb saytınıza trafik gətirə bilər.

Yuxarıda oxuduğunuz məsləhətlərdən istifadə edərək, öz e-ticarət saytınız üçün uyğun domen ala bilərsiniz

Şirkət qurun

Gələk e-ticarətdə şirkətinizin qanuni şəkildə qurulması məsələsinə. E- ticarət  / Elektron ticarət üçün ən çətin mərhələlərdən biri şirkət qurmaqdır. Bununla belə, sizə ötürəcəyimiz məlumatla işi asanlaşdıra bilərik.

  • Şirkət Tipi Seçilməlidir: E- ticarət / Elektron ticarət şirkəti üçün şirkət tipini seçmək lazımdır. Bunun üçün şirkətinizin növünü müəyyən edən hüquqi qaydaların olduğu ölkənizdəki dövlət qurumları ilə əlaqə saxlayın. Məhdud cəmiyyət və ya səhmdar cəmiyyəti kimi variantlardan birini seçə bilərsiniz.
  • Şirkətin Adı Müəyyən Olmalıdır: Siz şirkətiniz üçün uyğun ad seçməlisiniz. Şirkətin adı brendinizin kimliyini müəyyənləşdirir. Bir neçə fərqli ad nəzərdən keçirin və seçimlərinizə uyğun olanı seçin. Seçdiyiniz adın istifadə edilmədiyinə əmin olmaq üçün bir az araşdırma da etməlisiniz.
  • Vergi Nömrəsi (VÖEN) Alınmalıdır: Siz şirkətiniz üçün vergi nömrəsi almalısınız. Bu, ölkənizin vergi orqanına müraciət etməklə edilə bilər. Vergi nömrəsi (VÖEN)  sizə şirkətinizin vergi bəyannamələrini və digər vergi prosedurlarını təqdim etməyə imkan verir.
  • Bank Hesabı Açılmalıdır: Siz şirkətiniz üçün bank hesabı açmalısınız. Bu, biznesinizin maliyyə əməliyyatlarını idarə etməyə və müştərilərinizdən ödənişləri qəbul etməyə kömək edir.

Fərdi, Məhdud və Səhmdar Cəmiyyət növləri e-ticarətdə ən çox seçilən şirkət növləridir. Əgər kapitalınız azdırsa, fərdi sahibkarlıq yüksəkdirsə, məhdud məsuliyyətli cəmiyyət və ya səhmdar cəmiyyəti yaratmağı seçə bilərsiniz.

Marketplaces ilə inteqrasiya

Əvvəlcə inteqrasiyanı izah etməklə başlayaq. İnteqrasiya bir sistemin və ya tətbiqin başqa bir sistem və ya proqramla birlikdə işləməsi deməkdir. E- ticarət  / Elektron ticarətdə inteqrasiya müxtəlif platformalar və ya sistemlər arasında məlumat mübadiləsi və əməkdaşlıq deməkdir. Məsələn, e-ticarət saytındakı sifarişlərin logistika sisteminə avtomatik ötürülməsi, səhmlərin idarə edilməsi sistemləri ilə inteqrasiya və ya təhlükəsiz ödəniş əməliyyatları kimi müxtəlif sistemlər arasında əməkdaşlığı təmin edən həllər inteqrasiya adlanır. İnteqrasiya e-ticarət müəssisələrinin səmərəliliyini artırmaq, müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq və biznesin böyüməsinə töhfə vermək üçün vacibdir.

Sizin e-ticarət biznesiniz: Onu bazarla inteqrasiya etmək məhsullarınızı daha geniş auditoriyaya çatdırmağa imkan verə bilər. Bazarlara inteqrasiya etmək üçün aşağıdakı addımları yerinə yetirə bilərsiniz:

  • Bazar yeri seçimi: Bazar seçimi məhsullarınıza uyğun platforma seçməklə başlayır. Misal üçün; Etsy əl işi və sənət əsərləri üçün yaxşı seçimdir, Amazon və eBay isə daha geniş çeşiddə əşyalar təklif edir.
  • Qeydiyyatdan keçin: Bazarda satış etmək üçün qeydiyyatdan keçməlisiniz. Marketplaces tez-tez pulsuz qeydiyyat variantları təklif edir, lakin əlavə olaraq, bir tacir hesabı yaratmağınız lazım ola bilər. Bu hesab sizə məhsullarınızı yükləməyə, onların qiymətlərini təyin etməyə və sifarişləri idarə etməyə imkan verir.
  • Məhsulları Yükləyin: Bazara inteqrasiya etdikdən sonra məhsullarınızı platformaya yükləməlisiniz. Məhsullarınızı ətraflı şəkildə müəyyənləşdirin və uyğun qiymətlər təyin edin. Həmçinin, şəkillərin yüksək keyfiyyətli və uyğun ölçüdə olduğundan əmin olun.
  • Sifarişləri idarə edin: Müştərilər sifariş verərkən siz bazardan bildirişlər alacaqsınız. Sifarişləri idarə etmək üçün siz bazarın təqdim etdiyi alətlərdən istifadə edə bilərsiniz. Bu alətlər müştərilərlə ünsiyyət qurmağa, ödəniş almağa və sifarişlərinizi idarə etməyə imkan verir.
  • Müştəri Əlaqələrini idarə edin: Birbaşa bazar müştəriləri ilə ünsiyyət qurmaq əvəzinə, siz bazar vasitəsilə müştərilərlə əlaqə saxlayırsınız. Müştəri xidmətinin keyfiyyətini qorumaq üçün müştərilərin suallarına və şikayətlərinə tez cavab verin.
  • Ödənişləri idarə edin: Bazarlarda satış etdiyiniz zaman ödənişləri marketplace hesabınızda alırsınız. Bazar sizə pul ödəyir və siz məhsulları göndərirsiniz.

İnteqrasiya prosesi vaxt ala bilər, çünki məhsulları bazar formatına uyğunlaşdırmaq və müştərilərinizə çatmaq üçün düzgün məlumat vermək lazımdır. Bununla belə, konfiqurasiya edildikdən sonra bazarlarla inteqrasiya edərək biznesinizi böyütmək mümkündür.

Bazar yerlərinə misal olaraq; Amazon, eBay, Etsy, Alibaba, Rakuten və Hepsiburada kimi şirkətləri deyə bilərik.

Kampaniyanızı edib satışa başlaya bilərsiniz!!

E-ticarətdə kampaniya aparmaqla müştərilərin diqqətini cəlb edə və məhsullarınızı tanıta bilərsiniz. E-ticarətlə bağlı kampaniya aparmaq üçün bəzi təkliflər:

  • Endirim kampaniyaları: Müəyyən müddət ərzində müştərilərinizə endirimli məhsullar təklif edə bilərsiniz. Bu, müştəriləri cəlb edə və satışlarınızı artıra bilər.
  • Pulsuz çatdırılma təklifləri: Müştərilər müəyyən məbləğdən artıq alış-veriş etdikdə onlara pulsuz çatdırılma təklif edə bilərsiniz. Bu, müştəriləri alış-verişə təşviq edir və satışlarınızı artıra bilər.
  • Hədiyyə çeki kampaniyaları: Müştərilərinizə müəyyən məbləğdən yuxarı alış-veriş etdikdə hədiyyə sertifikatları qazanmaq imkanı təklif edə bilərsiniz. Bu, müştəriləri yenidən alış-veriş etməyə təşviq edir və onların sadiqliyini artıra bilər.
  • Sosial media kampaniyaları: Sosial media kanallarınızda müsabiqələr təşkil edərək və ya kampaniyalar paylaşaraq izləyicilərinizin diqqətini cəlb edə bilərsiniz. Bu, markanız haqqında məlumatlılığı artıra və müştərilər qazana bilər.
  • Mövsüm endirimləri: Xüsusi günlər və ya mövsümlər üçün xüsusi endirim kampaniyaları təşkil edə bilərsiniz. Bu, müştəriləri alış-verişə təşviq edir və satışlarınızı artıra bilər.
  • Remarketinq kampaniyaları: Veb saytınıza baxan müştərilərə səfərlərini xatırlatmaq üçün remarketinq kampaniyaları edə bilərsiniz. Bu, təkrar müştəriləri təşviq edir və satışlarınızı artıra bilər.

E-ticarət də kampaniya apararkən hədəf auditoriyanızı yaxşı tanımalı və kampaniyalarınızı buna uyğun planlaşdırmalısınız. Kampaniyalarınızın büdcənizə uyğun olması da vacibdir ki, sizi yormasın.

 

Demo Sorğusu

©️ 2022 Falcon X®️ E-ticarət Proqramı
Falcon X MMC onun "Falcon X" "®️" şirkətinin qeydə alınmış ticarət nişanıdır.