Satışları artırmaq üçün SEO işi necə edilməlidir?

Satışları artırmaq üçün SEO işi necə edilməlidir?

Satışlarınızı artırmaq üçün SEO tədqiqatları zəngin məzmun yaratmalı, sayt açılış performansı və seo xidməti seo xidmeti aldığınız şirkət seo performansını artırmalıdır. Şirkətinizin veb saytınıza trafikini artırmaq və Google və digər axtarış sistemlərində üzvi görünmə qabiliyyətinizi artırmaq üçün xidmət və ya məhsulların məzmunu tamamilə SEO yönümlü məzmundan yaradılmalıdır. SEO həyata keçirən SEO Xidmətləri təmin edən şirkətlər SEO Strategiyanızı yaratmalı və bu şəkildə işləməlidirlər. Bu əməliyyatları yerinə yetirən SEO Mütəxəssisi hazırlanmış SEO məzmun mətnlərinin strategiyasını necə quracağını bilməlidir. Sizin üçün hazırladığımız bu SEO Blogumuzda bu prosesləri bir neçə addımda izah edəcəyik.

Addım 1: Məhsul və ya Xidmətlərin Fokus Mövzularının Müəyyən edilməsi;

Əgər e-ticarət saytınız varsa, saytda görüləcək SEO işlərinin ən mühümü həmin məhsulun hansı hədəf auditoriyasına müraciət ediləcəyini öyrənməkdir. Əgər bir xidmət təqdim edirsinizsə, paylaşılacaq məzmunda həmin xidməti alacaq auditoriya üçün məzmun mətni hazırlamaq ən vacib elementlərdən biri olacaq. Şirkətlərin saytlarında məhsul və ya xidmətlər kimi müəyyən mövzularda məzmunun hazırlanması, bu məzmunları hazırlayarkən fokus nöqtəsinin müəyyən edilməsi saytınızın keyfiyyətini və dəyərini artıracaq və saytınıza daha çox trafik cəlb etməyə imkan verəcək.

Addım 2: Məhsul və ya Xidmət üçün Hədəf Auditoriyasının Müəyyənləşdirilməsi;

Addım 1-də qeyd etdiyimiz kimi, məhsul və ya xidmətlərinizlə bağlı uyğun məzmun mətnləri hazırlamaq və saytınızda tətbiq etmək lazımdır və bu proseslər SEO yönümlü (satış yönümlü) araşdırmaların müvəffəqiyyəti üçün ən vacib amillərdən biridir. . Əgər hədəf auditoriyanız yoxdursa, bu hədəf auditoriyaları yaratmaq və ya müəyyən etmək üçün sizə onları qısaca izah edəcəyik.

* Mövcud müştərilərinizi dərhal nəzərdən keçirin. Müştərilərinizin istək və gözləntilərini, vebsaytınızda keçirdikləri vaxt ərzində hansı məhsul və ya xidmətlərlə maraqlandıqlarını görə bilərsiniz.
* Rəqabət etdiyiniz şirkətlərdə hansı auditoriyanı hədəf aldığınızı araşdırın və müşahidə edin. Rəqiblərin hədəflərinə çatmaq üçün onların reklamlarına, bloqlarına, sosial media hesablarına baxaraq və etdikləri yazıları araşdıraraq onların hədəf auditoriyası haqqında məlumat əldə edə bilərsiniz.
* Şirkətinizdəki məhsul və ya qrupların faydalarını, məhsul və ya xidmətlərlə bağlı yarana biləcək problemləri sıralaya bilərsiniz. Bu proseslərdən sonra çata biləcəyiniz hədəf auditoriya ilə bağlı fikirlər ortaya çıxacaq.
 * İstifadəçi/Müştəri profillərinin yaradılması. Məlumatlarınıza baxaraq xüsusiyyətlərə və demoqrafik faktorlara görə müştərilərin profillərini yaradaraq, hədəf auditoriyanızı daha ətraflı məlumatlarla artırın.

Addım 3: Hədəf dəstlərinə çıxış əldə edəcək "açar sözlər" və "mövzular" yaratmaq.

Onların arasında ən önəmlisi vebsaytınızda konfiqurasiya etdiyiniz hədəf auditoriyanın daha çox diqqət və marağını cəlb etməkdir. Ona görə də istifadə edəcəyiniz açar sözlər və yaradacağınız mövzu başlıqları sayəsində bu hədəf kütləni yaratmaq lazımdır. İlk növbədə mövzu başlıqları və açar sözlər yaradılarkən hansı üsullara riayət edilməlidir.

* İlk addım: Müraciət ediləcək açar söz geniş açar sözdür.
    Məsələn: "SEO" sözü üçün "SEO Xidməti", "Seo mütəxəssisi", "SEO məsləhətçisi"
* İkinci addım: Dart seçdiyiniz sözlərin qruplarını yaradın.
   Məsələn: Google və digər axtarış sistemlərində təqdim etdiyiniz ən çox satılan məhsul və ya xidmətləriniz haqqında verilən suallara cavablar.
*Üçüncü addım: 1-ci və 2-ci addımda edilənlərin hamısını birləşdirin.
   Məsələn: mövzularınızın müxtəlif nəsillərini yaradın. "E-ticarət SEO-nu necə etmək olar". "Satış yönümlü seo", "seo şirkətləri", "ən yaxşı seo qiymətləri", "ən yaxşı seo şirkəti", "Azərbaycanda seo şirkətləri", "baku seo mütəxəssisi", "baku seo məsləhətçisi" kimi müxtəlif mövzuların hazırlanması. SEO yönümlü mətn məzmununuzu hazırlayın.

Addım 4: Hədəf auditoriyaya uyğun olaraq açar sözlərin optimallaşdırılması.

SEO yönümlü mətn məzmunu hazırlanır və yaradılırsa, standartları daha diqqətli və aydın şəkildə saxlamaq onlar üçün çox vacib bir prosesdir. Məzmununuzu bu şəkildə yaratsanız və düzgün optimallaşdırma etsəniz, axtarış sistemlərində daha çox önə çıxacaqsınız. Amma ən əsası keyfiyyətli məzmun yaratmaq lazımdır. İstifadəçilərin hər zaman öz zənglərinə cavab ala biləcəyi və məzmunun hər gün aktual məlumatları ehtiva etdiyi məzmun mətni hazırlamaq həqiqətən vacibdir. Bunları müxtəlif saytlardan kopyala/yapışdır məntiqi ilə deyil, çox başa düşülən cümlələr və üzvi məzmun yaratmaqla həyata keçirəcəksiniz.

Demo Sorğusu

©️ 2022 Falcon X®️ E-ticarət Proqramı
Falcon X MMC onun "Falcon X" "®️" şirkətinin qeydə alınmış ticarət nişanıdır.